Miesięczne archiwum: Luty 2015

3876-95-ico-wu.jpg

Gdy w trakcie wieczornego powrotu z biura

Gdy w czasie popołudniowego powrotu z biura opuszcza nas stres całego dnia i wśród pobolewania głowy oraz bólu karku przychodzą myśli: „muszę coś zmienić, muszę zacząć się ruszać, inaczej się odżywiać… tylko kiedy? jak?” jedyne co możemy poczuć to zdołowanie. A rano cała sytuacja nakręca się tania viagra
od nowa. Noworoczne przyrzeczenia też nic nie dają. Dlaczego? Bo my, jak i cały świat wokół nas, pracujemy na najwyższych obrotach, stawiamy sobie wysokie cele, sporo od siebie oczekujemy. Często zbyt dużo i za szybko i to zazwyczaj stoi nam na drodze do wdrożenia w życie zmian.
impotencja1
Jeżeli myślimy o zdrowym żywieniu projektujemy w myślach ascezę z „zieleniną” i odwiecznym uczuciem tęsknoty za poprzednimi smakołykami, jeżeli rozmyślamy o aktywności fizycznej to zakładamy, iż musimy wkomponować te długie treningi na siłowni oraz bieżni i nic dziwnego, iż wychodzi nam z tej kalkulacji, iż w tygodniu już nie będzie czasu na sen, a przecież wypoczynek również jest ważny dla ciała… I w ten sposób nie rozpoczynamy żadnych zmian, a nasza frustracja wzmaga się.
Najistotniejsze, to zakomunikować sobie wprost: lepsza malutka zmiana niż brak zmian. Znajdźmy kwadrans dziennie lub pół godziny trzy razy w tygodniu, żeby się poruszać – iść na spacer, zrezygnować z samochodu na rzecz komunikacji miejskiej, przejechać się gdzieś rowerem, wybrać się na basen czy squasha z przyjaciółmi. A może spróbować czegoś, czego jeszcze nie robiliśmy? Aktywność fizyczna ma sprawiać nam radości! Zadbajmy również o jedzenie i ustalmy sobie konkretne dni w
erekcja
tygodniu, w które będziemy spożywać potrawy w wersji lekkiej – np. w określone dni mniej kawy, żadnych fast foodów czy jedzenia po 20tej. Określając sobie realistyczne cele wygrywamy podwójnie: realizujemy autentyczne zmiany do swojego życia oraz budujemy szczere chęci na kolejne! Czasami już nawet nieznaczne zmiany harmonogramu tygodnia zapewniają namacalną poprawę stanu życia seksualnego: czujemy się świeżo, atrakcyjniej i mamy dużo więcej siły, którą warto w rozkoszny sposób wykorzystać…

117-4815-ico-wu.jpg

Męska niemoc

Young happy couple in bed

Zauważyłeś, iż twoja aktywność seksualna uległa obniżeniu ostatnimi czasy? Spokojnie. Po pierwsze, problem dotyczy nie tylko ciebie lecz dużej części męskiego społeczeństwa i to nie jest powód do wstydu. Po drugie chwilowe niedomaganie nie oznacza jeszcze impotencji, chociaż uczulam, abyś zapalił w swoim umyśle czerwone światło. Po trzecie – można to naprawić, abyś mógł cieszyć się pełnią życia! tadalis

Zauważyłeś pierwsze ślady choroby – co musisz zrobić?

Przełam strach i idź do lekarza rodzinnego. To nie jest rzadki problem, który spotkał właśnie ciebie. Problemy z erekcją, impotencja, to jedno z częstszych problemów fizycznych i dotyka co drugiego mężczyzny w wieku 40-70 lat. Tak, statystyki nie kłamią, potraktuj więc wizytę u lekarza nie jak coś upokarzającego, ale jak wizytę w warsztacie w celu naprawy machiny, którą jest twoje ciało, abyś mógł szczycić się pełnią jej wydajności. Prócz tego regularnie badaj ciśnienie tętnicze i poziom cholesterolu, aby ustrzec się częstej przyczyny impotencji – chorób układu krwionośnego.

Dlaczego lekarz rodzinny a nie specjalista?

Przede wszystkim lekarz pierwszego kontaktu oceni etap choroby oraz wskaże właściwego specjalisty – urologa bądź seksuologa, który z pewnością ci pomoże. Od lekarza POZ (podstawowej opieki zdrowotnej) możesz dostać również skierowanie na badania, które pomogą ustalić przyczynę choroby. Problemy z erekcją to stadium odwracalne!
Typowe leczenie przeprowadzane jest głównie za pomocą środków farmakologicznych, psychoterapii, czasem leczenia chirurgicznego, ale pewnymi zabiegami sam możesz siebie wspomóc albo przyśpieszyć wyleczenie. Oto najważniejsze z nich:

1. Stosuj zdrową dietę

Unikaj tłustego mięsa na korzyść owoców oraz warzyw. Spożywaj więcej ryb – tuńczyka, łososia, sardynki (to jednak nie dotyczy smażonych, tłustych ryb, które, konsumowane wieczorem, mogą obniżać libido). Mnóstwo warzyw oraz owoców to podstawowy przepis na uniknięcie częstej przyczyny impotencji – chorób naczyniowych i otyłości. Jeśli chodzi o owoce, to najkorzystniejsze będą dla ciebie poziomki, truskawki, maliny, jeżyny oraz jagody. Z warzyw – oprócz zieleniny powinno się jeść czosnek i cebulę (skuteczne przeciw miażdżycy) i paprykę, pomidory, kukurydzę, selery a także por.

Można zadać pytanie dietetykowi o właściwą dietę, zgodną z grupą twojej krwi. Miej na uwadze, że dieta nie jest restrykcyjnym „niespożywaniem smacznych potraw”, lecz dopełnieniem dziennego menu w pokarmy wartościowe oraz zredukowaniem tych najbardziej szkodliwych. Rozważ wdrożenie do swego jadłospisu potraw z kuchni śródziemnomorskiej, w szczególności zaś owoców morza.

2. Poznaj afrodyzjaki

Istnieje grupa produktów, które w pewnym stopniu aktywują twój organizm do „działania”. Powszechnie uważa się (co więcej – jest to dowiedzione), że lampka czerwonego wina przed miłosnymi igraszkami polepsza aktywność seksualną. Stroń jednak od alkoholu wysokoprocentowego, który podziała w złą stronę. Przyprawiając jedzenie, używaj więcej imbiru, który oddziałuje na lepsze krążenie krwi i goździków, które polepszają nastrój. Z owoców morza chwalone są ostrygi, homary, krewetki, albo ośmiornice.

3. Rzuć palenie

Palenie papierosów (także to bierne) wpływa niekorzystnie na twoje ciało oraz libido. Amerykański stereotyp ubiegłych lat, w którym to kochankowie po udanym seksie spalali papierosa, to głupi pomysł. Papierosy nie dość, iż zauważalnie obniżają twoją sprawność seksualną oraz powodują inne, równie poważne problemy, z rakiem płuc na czele – to w dodatku sprawiają, że będziesz przesiąknięty ich wstrętnym zapachem. Uwierz mi, wiem co piszę – jestem człowiekiem niepalącym i kogoś, kto pali, wyczuwam na odległość. Najbardziej nieprzyjemny zapach utrzymuje się na włosach, potem w ubiorze, o oddechu nie mówiąc. Jeżeli twoja partnerka nie pali, a ty owszem, to może być przyczyną dodatkowych nieporozumień oraz krępujących sytuacji między wami, też w sypialni. Rzecz jasna jako osoba paląca raczej nie pachniesz smakowicie.

4. Bądź aktywny fizycznie

Aktywność seksualna jest mocno powiązana z dobrą kondycją oraz wydolnością układu sercowo – naczyniowego. Toteż tak znaczące jest, żebyś oprócz właściwego odżywiania aktywnie uprawiał sport. Aktywnie? To znaczy codzienny trening ruchowy, co najmniej 30 min – bieg lub siłownia i regularne 1-2 razy w tygodniu uprawianie dyscypliny sportowej, np.: tenisa. W tym miejscu dużo zależy od twoich możliwości czasowych, które, jak przypuszczam, nie są najwyższe. Potwierdzisz jednak to, iż im mniej czasu, tym lepsza organizacja (oczywiście do pewnej granicy)? Na pewno, jeśli będziesz pragnął cyklicznie uprawiać sport, znajdziesz na to chwilę czasu.

5. Systematycznie staraj się uprawiać seks

Aby nie dopuścić do „męskiego problemu” regularnie uprawiaj seks. Pozbądź się rutyny a przemyć do twojego związku więcej świeżości. To najlepsza droga do przywrócenia harmonii hormonalnej. Jeżeli twój związek ma teraz trudności (nawet w sytuacji, gdy przyczyną jest ta „trzecia”) postaraj się je rozwiązać, ponieważ to również pośrednio wpływa na twoją zdolność seksualną.
wiecej tutaj : viagra bez recepty

4764-82-ico-wu.jpg

Dziewięć przepisów na podbicie libido

4305-4054-wu.jpg

Poznaj kilka sprawdzonych sposobów na to, żeby bardziej Ci się chciało oraz żeby twoja i kochanki satysfakcja z seksu była znacznie większa.

Przedstawiam kilka prostych porad, aby w twoim łożu zrobiło się naprawdę gorąco!
1. Dotykaj ją
Jeżeli będziesz każdego dnia dotykał partnerkę, twoje ciało zacznie wytwarzać hormony, które przysporzą się do wzmocnienia waszej więzi. Badania prowadzone za oceanem potwierdzają, że dotyk aktywizuje produkowanie oksytocyny – substancji neurochemicznej, która łączy pary ze sobą. Rezultat jest oczywisty: częściej zaczynasz mieć niegrzeczne myśli.
2. Wolny czas spędzaj na słońcu

Nawet jedna godzina spędzona na słońcu może podnieść poziom testosteronu (najważniejszego męskiego hormonu) w twoim organizmie aż o sześćdziesiąt dziewięć procent – do takiej konkluzji doszli badacze z Uniwersytetu Kalifornijskiego. W dodatku promienie słońca obniżają poziom melatoniny, hormonu, który obniża płodność i popęd seksualny. Solarium też tak działa.
3. Oglądaj filmy o miłości

Zgodnie z tym co twierdzą naukowcy z Uniwersytetu Michigan oglądanie romansów może skutkować tym, że mężczyzna stanie się bardziej romantyczny i troskliwy. Stwierdzili oni, że filmy miłosne zwiększają ilość progesteronu – hormonu odpowiedzialnego za wysokie libido – aż o 10 %. Największym twoim problemem będzie wyszukanie takiego filmu, w czasie którego uda ci się nie zasnąć.
4. Często ziewaj
Ziewanie i wzwody są nadzorowane przez przez tą samą substancje chemiczną: tlenek azotu. Ziewając, przygotujesz magistrale neurochemiczne, dzięki którym staniesz na wysokości zadania, gdy pojawi się taka konieczność. Oprócz tego ziewanie sprawia, że czujesz się zrelaksowany, a do twojego penisa napływa więcej krwi.

5. Pij sok z owocu granatu
Codziennie konsumuj szklankę soku z granatu. Badania przeprowadzone na Uniwersytecie Kalifornijskim wykazały, tadalis
że owoc ten pomaga zwiększyć przepływ krwi do twojego najlepszego kumpla. Prócz tego sprawia, iż całujesz bardziej namiętnie.
6. Otocz się zapachem waniliowym

Woń wanilii efektywnie powiększa przepływ krwi do członka – tak mówią badacze z Fundacji Leczenia Smaku i Węchu w Chicago. Wanilia zwiększa wydzielanie fal alfa w mózgu, które relaksują oraz pomagają wyzbyć się zahamowań. Układ chemiczny wanilii jest podobny do dopaminy – substancji wytwarzanej w mózgu, która wywołuje podniecenie seksualne. Jasna sprawa, że kupowanie lodów waniliowych jest o wiele mniej przykre niż wyposażanie się w specyfiki na potencję.
7. Odżywiaj się zdrowo
Jeżeli facet je zbyt mało cynku, jego organizm produkuje mniej testosteronu. Tym samym należałoby włączyć do diety wiele potraw mięsnych, orzechów, nabiału oraz pełnoziarnistego pieczywa. Nie zapomnij także o witaminie C, która zwiększa poziom oksytocyny w ciele oraz wspomaga funkcjonowanie gruczołów płciowych.
8. Zerwij z nałogiem palenia

Nikotyna znajdująca się w wyrobach tytoniowych może spowodować zwężenie naczyń krwionośnych, utrudniając transport krwi do penisa. Pewne badanie wykazało, iż spalenie jedynie dwóch papierosów może sprawić, iż erekcje staną się bardziej miękkie. Pamiętajmy także o innych negatywnych przymiotach palenia, takich jak nieświeży oddech, szare zęby oraz zmarszczki.
wiecej na naszej stronie kamagra w zelu